FANDOM

Kharé — Cityport of Traps - gra paragrafowa, która jest drugą częścią serii Sorcery! Należy też do cyklu Fighting Fantasy. Autorem gry jest Steve Jackson. Ilustracje do gry wykonał John Blanche.
Sorcery 2.jpg

Kharé - Cityport of Traps

Cechy utworuEdytuj

  • Akcja gry rozpoczyna się od momentu kiedy gracz stoi przed murami ufortyfikowanego miasta Kharé. Jedyna droga do miasta wiedzie przez rzekę Jabaji. Celem gry jest przejście przez to miasto aby móc ruszyć w podróż do Baklands. Gracz dokonuje tego poprzez skompletowanie czterech wersów czaru otwierającego północną bramę miasta Kharé. Gracz musi przejść przez to miasto aby osiągnąć główny cel całej gry Sorcery! - dotrzeć do fortecy Mampang, gdzie zły Arcymag ukrył legendarną Crown of Kings.
  • Gra liczy 511 paragrafów.
  • Gra wyróżnia się dużą ilością dróg, ktorymi może podążyć gracz oraz dużą dowolnością w działaniu. Mnogość zdarzeń i sytuacji, w które może być uwikłany gracz jest przez to wyjątkowo wysoka.
  • W trakcie gry gracz prawie w ogóle nie musi walczyć. Dopiero na końcu czeka na niego potężny Deathwraith, którego pokonanie pochłania większość rezerw punktów wytrzymałości jak i dużej dozy szczęścia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki