FANDOM

Pierścień złodziei
PierscienZlodziei.jpg
Informacje o grze:
Autor S. John Ross
Tłumacz Łukasz Sewastianik
Gatunek fantasy / adventure
Data wydania 2000
Liczba paragrafów 29

Pierścień złodziei - gra paragrafowa, której premiera miała miejsce w 2000 roku. Gra została przetłumaczona na język polski w 2005 roku.

Fabuła Edytuj

Jest to opowieść o młodym Hobbicie - złodzieju. W poszukiwaniu nowego źródła dochodu udaje się on do mroźnego miasta Hultog. Podczas jednego ze swoich wypadów zostaje napadnięty przez bandę oprychów. Razem ze swoją wspólniczką Patricią, udaje mu się cudem uniknąć śmierci. Jako że Lucas (tak ma na imię główny bohater) nie marnuje okazji na wzbogacenie się, przeszukuje ciała napastników. Wieczorem świętując udane łowy (można tak powiedzieć) wraz z dziewczyną, postanawia sprawdzić łupy. Wśród złotych monet znajduje mosiężny pierścień, jaśniejący purpurowym światłem... Lucas nie zastanawia się długo i chowa skarb do buta. Rano okazuje się, że Patricii nie ma, a pokój w którym spędziliście noc został zdemolowany. Wydaje się jakby ktoś czegoś szukał... Na parapecie zauważa tajemniczą karteczkę... Od tej pory Ty przejmujesz władzę nad losami Lucasa.

Pierwsze zdanie Edytuj

Pierwszą rzeczą, którą zauważasz tuż po przebudzeniu, jest otwarte okno w Twoim pokoju.

Linki zewnętrzne Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki