Fandom

Gry paragrafowe Wiki

Tło

123strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Tło
Sklep cover tlo.jpg
Informacje o grze:
Autor Beniamin Muszyński

Data wydania 2012

Tło – komercyjna gra książkowa wydana po raz pierwszy w 2012 roku przez Wydawnictwo Wielokrotnego Wyboru, dystrybuowana przez wydawnictwo Gindie.

FabułaEdytuj

Bohaterem Tła jest malarz, którego imienia nie poznajemy. To uzdolniony artysta, któremu przyszło żyć w czasach gwałtownych przemian gospodarczych i społecznych. Podczas, gdy całe Cesarstwo zachwyca się potęgą silnika parowego, a różnice pomiędzy bogatymi i biednymi rosną w zastraszającym tempie na arenie politycznej pojawia się nowa siła. Technokraci marzą o obaleniu dotychczasowego ładu i powrotu do czasów Imperium, gdzie sprawowane silną ręką rządy zapewniały masom ludzkim chleb i pracę, w zamian żądając pełnego oddania dla kraju.

Postać, w którą przyjdzie się Wam wcielić nie jest istotnym elementem tych gwałtownych przemian, stanowi, jak większość zwykłych obywateli, jedynie tło dla wydarzeń historycznych. Jednak w jego odczuciu wszystko to, co dzieje się wokół niego również nie jest istotne. Artysta otaczająca go rzeczywistość traktuje jako barwne tło dla swoich prac.

Decyzje gracza dotyczyć będą przede wszystkim kwestii swobody artystycznej i chęci odniesienia sukcesu. Jak wiele jesteś gotów oddać, aby Twoje prace zostały zauważone? Gdzie leży granica pomiędzy odpowiedzią na ludzkie gusta, a zaprzedaniem własnej indywidualności w imię sławy?

Odbiór Edytuj

Książka jest polecana przez Michała Studniarka:

Interesująca historia fantastycznego świata, który właśnie stanął na progu wielkiej rewolucji przemysłowej. Jak odnajdzie się w nim młody malarz? Wciągająca fabuła, zaskakujące zwroty akcji, niełatwe wybory, wiele możliwych zakończeń. Coś dla miłośników literatury, którzy chcieliby wziąć losy głównego bohatera w swoje ręce.

Linki zewnętrzne Edytuj

Recenzje
Dystrybucja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki