FANDOM

The Crown of Kings - gra paragrafowa, która jest czwartą, ostatnią częścią serii Sorcery! Należy też do cyklu Fighting Fantasy. Autorem gry jest Steve Jackson. Ilustracje do gry wykonał John Blanche.
Sorcery 4.jpg

The Crown of Kings

Cechy utworuEdytuj

  • W ostatniej części cyklu Sorcery! gracz przechodzi przez fortecę Mampang aby na końcu pokonać Arcymaga i znaleźć upragniony skarb - Crown of Kings. Po czym może w końcu odpocząć.
  • Crown of Kings najlepiej ukazuje tradycyjne zasady walki (zapoczątkowane przez The Warlock of Firetop Mountain) spośród wszystkich książek serii Fighting Fantasy.
  • Crown of Kings to najbardziej lubiana książka jej autora - Steve'a Jacksona.
  • Jest to najdłuższa (800 paragrafów) i najtrudniejsza gra paragrafowa ze wszystkich w serii Fighting Fantasy.
  • (152) daje możliwość użycia Yellowfruit Skin. Problem polega na tym, że nie można tego zdobyć w żadnym momencie serii Sorcery! To jednak bez znaczenia bo nawet gdyby spróbować użyć tej rzeczy przechodząc do (21) - gracz idzie do (296), który kończy się śmiercią postaci.
  • (455) przypomina graczowi o jego fobii - strachu przed gadami oraz wymienia nazwy gadów, które spotkał podczas podróży. Wśród nich są Giant Frogs (Gigantyczne Żaby), które są przecież płazami !

Więcej z Fandomu

Losowa wiki